Biped Giydirme??
Biped Giydirme??
Arkadaşlar öncelikle giydirmek için physique ve skin wrap var hangisi daha iyi olur sizce onu sorayım
ben ikisindede yapıyorum ama illaki adamın bi tarafında hatalı oluyo mesela bacağını oynatıyorum ama bozulma oluyo
bana bu konuda eğitim veren bi video varsa gönderirimisiniz
Cvp
sitenin derslerine b akarsan phsique ile ilgili döküman bulabilirsin
sorununun sanırım envelope ayarlarıyla
ordan bakıp kurcalarsan anlarsın heralde
Cvp
ilgin için sağol
ben envelope ayarlarınıda yapıyorum ama illaki bi hata çıkıyo 4 4 lük olmuyo yani şikayetim bu bi siteyi araştırıyım ama eğer eğitim videosu bulabilirseniz size zahmet buraya koyarsanız sevinirim
Cvp
hulusi kardeş ister biped ister bone ile yap ister skin ister physique ile yap mutlaka mesh deformasyon olacaktır....bunuda su seklde cözmeni
tavsiye ederim..
calısmanı bitirditen sonra bipedi e veya bone ye hareketler ata ordaki mesh deformasyonunnu isteğin gibi olmsı icn skinde verteks ağırlık noktalırına değerler girerek ordaki bozuk vertekslerin yerlerini olması gerektği gibi yaparsn ve ayrıca join angel diye bir kısım onuda kullanmaya calıs cünkü onu kulllarak isteğin bozuk yerlerdeki verteksleri tutup cekestireblirsin simdilik izlemen gerek yolu söyledim sana gerisi senin umarım basarırsın iyi calısmalar
Cvp
Sağolun arkadaşlar tavsiyeleriniz için Allah sizden razı olsun
Cvp
Ben şahsen skin kullanıyorum çünkü paint weights çok yaralı bir araç. Advanced parameters dan " weight all vertex" i işaretlersen, paint weightsi kullanarak hiç enveloplara bulaşmadan skiningi tamamlama şansın var. ayrıca max 8 deki skin morphu kullanmanızı tavsiye ederim.