camera mapping
camera mapping
önce linkteki quicktime movie yi izlemenizi istiyorum onun üzerine sorum olacak.
http://www.buf.fr/WORK/popup.php?kind=making&id=527
3d programlarla kısıtlı açılarda camera mapping e izin verirken bu şirketin yaptıgı tam olarak camera mapping mi yoksa moviedeki wireframe halinde gösterilenleri mi texture le kaplıyorlar?
camera mapping ise nasıl açısı bu kadar geniş
kaplama ise nasıl bu kadar gercekci.
sonuc olarak bu yapılan yöntem nedir.
teşekkürler.
Cvp
3d ile yapılmış. Bu yüzden soruların bir önemi kalmıyor sanırım. (kaplama ile ilgili derslere internetde biraz araştırma ile ulaşabilirsin. Tabi kaplamadan önce modellemeyide bilmek lazım. Model / material / kaplama / aydınlatma. Bunların hepsi birbirini etkileyen şeyler. İçlerinden bir tanesinin kötü olması, diğerlerinide etkiler. Gerçi bunları biliyorsunuzdur)
Cvp
Video´yu görünce canım Fight Club izlemek istedi :)
Cvp
bilinen bütün teknikler var o filmde 3d model camera map render ışık kompozit heygidi heyhey vfx olarak konu olarak sinematografi olarak nedenebilirki süper filmdir be.
Cvp
Camera mapping, genelde sabit kamera açısıyla kullanılan bir yöntem. Ancak zaman zaman kaplama yapmak içinde uygulanabiliyor örneğin modelin ön , arka ve yandan renderını alıp, bu randerlar üzerine istenilen texture boyandıktan sonra, aynı açıyla üzerine projekte edip daha sonra texture baking yöntemiylr bunlar mevcut uvmape göre texturelere dönüştürülüyor sonra farklı açılardan yapılan projeksiyonlar birleştirilerek tek bir texture dosyasına dönüştürülütor. Gnomon´un texture mapping DVD lerinin 2.si güzel bir örnek ayrıca maxte camera mappingle ilgili olarak.
http://download.autodesk.com/media/MNE/qt/perpixel_camera_map_300k.mov
linkine bakabilirsin.