Duvarlara sıçrayan kan
Duvarlara sıçrayan kan
http://rapidshare.de/files/32241680/kan.rar
burda bi projem var cam1 den birde render animasyon ekledim.
ancak istedğim sonuçu almadım kan efektti hş olmadı cok elestik oldu birde fışkıran kanın bi kısmı duvara carpıp orda kalsın bir kısmıda duvardan yeni yere sıçrasın istedim onuda tam tutturamadım:( bi bakarsanız en azın biraz fikir verirseniz sevinirim.
birde render da bi sorun üçgen prizması gibi bişey deli dana gibi ekranda dolaşmış ne oldunuğunu bulamadım ? acaba kan olarak yaptığım mı dedim ama kan parçalrım yuvarlak hattlı bu ise baya üçgen prizması[S64]
Cvp
dosyanı alıp izleyemem ama
duvadaki kani tek kara için alpha yöntemi ile yapabilirsin ve gayet güzel olur
hareketli bir şey olacaksa da
particle ve dynamic kullanacaksın
Re:Cvp
[quote=23789]dosyanı alıp izleyemem ama
duvadaki kani tek kara için alpha yöntemi ile yapabilirsin ve gayet güzel olur
hareketli bir şey olacaksa da
particle ve dynamic kullanacaksın[/quote]
dosya ya neden bakamadın
virus falan yok ama neyse göstermek istemiş.
bu alpha yöntemi sanırım arkadaki siyahlığı cıkarıp kaplama yapma oluyo. cok basit bi şekilde anlatırsen cok iyi olur.
bir de particle olark ne kullanmak lazım? spray falan mı? ben
pf source ile yaptım pek olmadı. [S2]
Cvp
duvarı ( Standart ) olarak kapladığını farz ediyotum...
duvarını normal bir şekilde kapla ve tamamla
ardından duvarının kaplama slotunu Standart yerine Composite yap
sonra çıkan onay penceresine "Keep old mat." yap
gelen composite kaplama slotlarından da mat1 olan slota geç
diffuse kanalına orjinal kan lekesini at, ardından kanın alphasını da opacitye at. alpha´yı tam olarak bilmiyorsan siteyi araştır.
render ettiğin vakit duvarın ve üzerindeki kanın çıkar.
particle olark da illa şunu kullanacaksın diye bir şey yok
önemli olan nasıl yapacağını anlayıp uygun olanı seçmek.
sonuçta particle ile yaptığın kanı deflectörle temas ettireceksin
ki kan duvara çarpıp gravity ile yere düşsün.
yani işin aslı ilk defa yapacağın bir sahne için bunlar biraz ileri olur
kaldıki particle denen şey acayip sonsuz bi olay
yani parçalarla oluşan her etkiyi kapsıyo
Create>Geometry>Particle Systems>PF Source___Particle View
kısmına bir bakarsan ne kadar detay olduğunu anlarsın.
yani üretilen parçaların sayısını şeklini nerden doğacaklarını, hangi objeyi kapsayacaklarını, kaç parçadan sonra yok olacaklarını, kaç kareden sonra yok olacklarını vs vs gibi çoğu şey yapılıyo. bence anlatılamaz burdan
bu arada indirememin sebebi virüs falan olması değil ve zaten önemli de değil