Cam materyalinde yansımalar
Cam materyalinde yansımalar
Bir binanın camındaki yansımayı elde etmek için reflection mapına %15 lik bir bitmap atıyorum, opacity ise 0 değerinde, bu şekilde camda yansıma olarak sadece atadığım bitmap silik olarak görünüyor ama camın önünde sahnede bulunan cisimlerin yansıması gözükmüyor, bunu nasıl yapabilirim?
Bir de raytrace materyali ile cam yaparken raflectiona raytrace atadığım zaman resimdeki gibi, camın arkasında duvarlar olmasına rağmen duvar yok gibi görünüp camın arkasında ne varsa, environment bitmapı da dahil yansımada gözüküyor, adamakıllı bir cam yapmak istiyorum, yardımlarınızı bekliyorum...[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/97g3cI4Aw.jpg[/img]
Cvp
Default render kullanıyorsan,reflection kısmında bitmap atadığın yere raytrace malzeme atayarak yansımayı sağlayabilirsin, eğer hem atadığın mapin hemde etrafındakilerin yansımasını istiyorsan mix malzeme kullanıp siyah slota map beyaz slota raytrace malzeme atayıp % oranını belirleyerek istediğini elde edebilirsin.
Cvp
illada ben süper bi cam yapcam diyosan.vray kullan derim.
Cvp
v ray da nasıl güzel cam yapabiliriz
çok basit
kardeş vray ile cam yapmak ve yansıma vermek istiyorsan...
öncelikle refrection değerini düşür bu camın saydamlığıdır.yani rengini siyahta iken beyaza doğru indirdikçe saydamlaşır. sonrada reflection kısmını çok az miktarda beyaza doğru indir. buda parlaklık-yansıma kazandırır.aman fala abartma ortaya flex malzeme çıkar :) diffuse renginide siyaha yakın mavi tonlarda yaparsan bu biter hadi kolay gelsin
[G6]