enviroment map yansıması
enviroment map yansıması
enviroment map yansıtıcı yuzeylerde direk o yuzeyin hizasına mapin neresi gelirse orasını yansıtıyo.. buna bi cozum var mı
Cvp
yani en azından enviroment kullanmanın baska bi yontemi etrafa kureden bi gokyuzu koymak gibi mesela =)
Cvp
goruntuyu bı box a materyal olarak atayıp camera acına gore yansıması ıstedıgın yerın karsısına koymak bı cozum olabılır dıe dusunuyorum
ama ^^etrafa kureden bi gokyuzu koymak^^ yerıne HDRİ kullanması tavsıye ederım
ıyı calısmalar
Cvp
Environment Mapping tipini Spherical yada Cylindirical yaparsan düzgün bir yansıma sağlarsın. Fakat bu seferde environmentteki bitmapi render sonrasında gerilmiş olarak göreceksin. Bundan dolayı environment i oldugu gibi bırakıp yansıma için ayrıca bir hemisphere oluşturup bu hemisphere e istedigin bitmapi atarak cameraya görünürlüğünü iptal etmen daha sağlıklı olur.
Cvp
cok saolun yardımlarınız için
hic denemedim ama environment ı Spherical yaptıımda gergin olmaması icin uzun bi map fotosu mu kullanmalıyım acaba
Cvp
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/j8A76ZZb4.jpg[/img]
al sana 360 derecelik bi kıyak
Cvp
bıze de kıyak oldu
Cvp
arkadaslar hepinize tesekkur ederiz..
ozellikle mustekar usenmeyip fikrini tum detaylarıyla yazdıın icin saol ama o piramit de sphericalla aynı mantığa gelio gibi gelti mesh smooth dan sonra =) ama en azından mapping de faydalı olabilir deniycem
kıyak icin de saol devamı dileiyle =P