dogu bati medeniyetinin birlesimi
dogu bati medeniyetinin birlesimi
nihatxp
3d medeniyetinin mayasi ile maxi arasinda geçiş nasil yapabiliriz?
maxde modellediğim dokulandirdiğim bir nesneyi yada sahneyi maya atip tek tane polgion kayip olmadan dönüşümü yapabiliyor muyuz.
ama obj olarak dönüşüm bozuyor başka bir yol var mi plugin midir nedir poser ile max arasinda hiç kayip olmdan dönüşüm olabilirken maya ile max arasinda muhakak bir dönüşüm olmali
2006-07-01 23:25:25
Cvp
ghostmeister
export ederken obj formatına edersen üçgen yerine quad kullanınca kayıp sorunu azalıyor.....
bu da olmazsa polygon u seç
dokuları aktarmak plugin veya araçsız çok zor. artık ikisi de autodeskin olduğu için bi sonraki sürümlerde aralarında dönüşümü sağlarlar[:)] umarım
2006-07-01 23:25:25