Reactor Water İle Deniz-Yardım
Reactor Water İle Deniz-Yardım
Merhaba arkadaşlar. 3 aydır 3ds Max öğrenmeye çalışıyorum. Denizin içerisinden çıkan bir sphere ve deniz üzerinde bu kürenin oluşturduğu etkiyi yapmaya çalıştım. Reactor water ile yaptığım denizde, küre çıktığı anda iyi bir etki yapıyor su üstünde. Fakat yapmayı istediğim şey, kürenin çıktığı anda, üzerinde deniz suyunun tutunması ve yavaşça süzülmesidir. Çünkü, küre kuru bir şekilde, aynen yüzeye çıkıyor. Yardım ederseniz çok sevinirim.
Cvp
İşte bu gerçekten zor bir iş.Birkaç çözümü var.
Glu3d plugini sanırım en iyi çözüm olacaktır.Akışkan sıvı maddeler için iyi bir çözümdür.
Ders: http://www.tr3d.com/index.php?islem=goster&id=dokuman&r=60
Bunun dışında pek kullanışlı bir çözüm olmasada kürenin kaplamasına ortadan kenarlara doğru akıyormuş gibi gözükecek bir animasyon yapman gerekir.Buda baya uğraştırır.Ve glu3d den daha iyi bir sonuç vermez.
Cvp
realflowda cok iyi bir cozum
Cvp
küreye manuel bir key animasyonu verip suyun yoğunluğunu körenin üzerinde duracak şekilde ayarladıktan sonra olur tabi realflow gibi sıvı dinamiğini iyi yapan programlarlada yapabilirsin
ordada yine mesh nesenlerinin yoğunluğunu suyun yoğunluğunu iyi bir şekilde ayarlaman lazım
Cvp
http://www.particlefx.com/animation/intermedia/index.html
www.allanmckay.com tutorials kısmında drip system
bunlar biraz fikir verebilir.