biped sorunu

biped sorunu

Lord apeX

modellediğim karakterin kemik yapısına uygun bir biped oluşturuyorum ve bunu modelin için tam oturacak şekilde yerleştiriyorum.daha sonra modeli seçip skin modifier uyguluyorum, parameters bölümünden add seçip tüm kemikleri seçiyorum.daha sonra karakteri pozlandırdığımda bazı düzensizlikler ortaya çıkıyor.örneğin kolu çektiğimde dirseğin vücuttan ayrı gibi olduğu yerde kalması vs vs.ve skin modifier ı silip tekrar aynı şekilde uyguladığımda bu düzensizlikler öncekinden farklı yerlerde ortaya çıkıyor.örneğin önce dirsekte çıktıysa şimdi dirsekte çıkmıyor baldırda çıkıyor vs vs.yani mutlaka birşeyler kemiklerin etki alanının dışında kalıyor.bu etki alanını nasıl genişletebilirim????

2006-06-24 11:32:36

Cvp

Problem

yaptığın işlemi gözden geöirmeni tavsiye ederim şu hazırladığım ders işine yarayacaktır.[url]http://www.tr3d.com/index.php?islem=goster&id=dokuman&r=123[/url]

2006-06-22 02:17:27

Cvp

Lord apeX

bu dersi en az 100 kere uyguladım ama başaramadım[G7]ordaki gibi modeli yaptım biped koydum içine Attach to Node dedim mouse yerine bi kahve sembolü çıktı ve bir anda model küçük bi silindire dönüştü hiç bir yere tıklamadan

2006-06-22 10:16:02

Cvp

coskunkuscu

modifier Physique komutunu kullanınca bipedin kalça kısmında bir merkez var ufak bir parça gibi . Onu tıklayınca zaten otomatik olarak ona bağlı bütün kemiklere uygulamış oluyor.. Bazı yerler tam kapsanmamış olabilir. onuda Physique nin içindeki uygulamadan yapabilirsin..

Birde modelini farklı kaydetip bu işlemi öyle denemeni tavsiye ederim..

kolay gelsin arkadaşım..

2006-06-22 11:02:34

Cvp

roman

skin modiferi uyguladıktan sonra ...kemilerin hangi verteksleri etkildiğini
tanımlaman(envelop ayarları ) gerekli bunu skin içinden yapacaksın... bunu yapmadğın zaman mutlaka problemlerin devam edecektir

2006-06-24 11:32:36