camera shaders´da output dan glare gözükmüyor?
camera shaders´da output dan glare gözükmüyor?
bu sorunu nasıl halledebilirim? acaba atladığım bişey olabilirmi? neon yapacaktımda, glare gözükmüyo...yardım ederseniz sevinirim...
Cvp
mental ray klasörünün içinde lume.mi dosyasını notepad ile aç..orda glare yazan satırı bul..
gui "gui_Glare" {
control "Global" "Global" (
"uiName" "Glare (lume)",
"category" "Output",
"helpCHM" "Lume/Doc/lume help.chm",
"helpLink" "/Glare.html",
"outputTypes" "-tag,+rgba_fp",
"hidden"
)
hidden yazan yeri sil..tırnak işaretleri dahil..bi üst satırdaki virgül ü de sil ve bu şekilde dosyayı kaydet..her ihtimale karşı bir kopya al önceden..
mental ray dosyasında...
mental ray dosyasında lume. mi dosyasını göremiyorum...ayrıca notepad le açma kısmınıda anlayamadım kusra bakma...daha bi açıklayacı olursan sevinirim..
Cvp
(max root)mentalrayshaders_standardinclude
bu klasörde Lume.mi dosyası mevcut..windows un search ünden bulabilirdin ah ah :)...dosyaya sağ tuşla tıkla birlikte aç ı seç , notepad i seç..sonuçta bir text formatıdır bu...geri kalanı daha evvelki mesajımda belirttiğim şekilde hallet..