skin modifier hakkında

skin modifier hakkında

kyoto

Basit bir karakter yaptım ve kemiklerini yerleştirdim daha sonra skin modifier atadım... Fakat skin ayarlarını beceremedim... Karakterin bacak bağlantılarını hareket ettirdiğimde formlar çok dağılıyor.Skin ayarlarından ne kadar denesemde o bağlantıları düzgünce ayarlayamadım acaba benim modelimin vertex (modelleme)yapısından kaynaklanabilir mi ? bu konu hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?

2006-04-03 10:25:24

Cvp

ramc

sitede bunla ilgili ders vardı oraya baktınmı?

2006-04-01 19:44:53

Cvp

jeffreyy

herhangi bir bone sistemi ile ilişkisi olmayan yani açıkta kalan vertexlerin çıkarmış olduğu problem bu şekildedir. envelopların mümkün olduğunca kendi çevresi içinde kalan vertexleri kapsaması gerekiyor. manuel olarak da vertexleri bağlayabilirsin. skin modifierin nasıl kullanıldığını öğrenmen gerekiyor. her zaman arkadaşlara iyice araştırma yapıp soruna çözüm bulamadıklarında forumlarda sormalarını tavsiye ediyoruz

2006-04-01 20:35:02

Cvp

roman

skin modifierini kullanırken hangi kemiğin hangi verteksleri etkilemesi grektiğnie önce iyi karar vermelisin ...örneğin basitce anlatacak olursak
bir kol kemiginin dirsetten ele kadar ve dirseten omuza kadar olan alanları vardır..burda yasanan en büyük problem dirsekten omuza kadar olan kolda olur cünkü kolun hareketnde koltuk altında bulunan verteksler
deforme olur veya fark etmeden bu kemigi omuzdanda verteks bağlamssan bu vertekslerde harket edeceğinden deforme olur..

1- secimini iyi yap..
2- istemdiğin verteksleri o kemik üzernde atabilirsin bunun icin exculede verteks diye bir buton var onu kullan.... iyi calısmalar

2006-04-03 10:25:24