agaclari cameraya gore dondurme

agaclari cameraya gore dondurme

oops

slm herkese.agaclik bir alan ciziyorum.3d max´de bir plane´ler yapiyorum ve agac resmi atıyorum.camerayı cevirdigimde agacların da cameraya bakarak donebilmesini yani camerayi dondurdugumde surekli agacları cepheden nasil gorebilirim.simdiden cevaplariniz icin tesekkur ederim.

2006-03-04 16:06:19

Cvp

drekon

look at position diye bir ayar var. motion panelden yapılıyor. ama ağaçlar dönünce de garip bir görüntü oluyor. onun yerine düşük poligonlu modeller tavsiye ederim. sahne kalabalık değilse.

2006-03-02 00:04:51

Cvp

yusmax

forest adında bir plugin var senin dediğini otomatik yapıyor.alphalı resimleri planeler üzerine yerleştirip cameraya göre hareket ettitiriyor.kocaman bir orman modelleyebilirsin.isimi doğru yazdığımdan emin değilim ama forumda arattırırsan olması gerek.kolay gelsin

2006-03-02 08:35:31

Cvp

jeffreyy

bir plane çiz materialden ağaç bitmapi ata, opacity kanalına da ağaç resminin alfasını ata (böylece resmin arkaplanı gözükmez) sonra bu plane e look at constraint uygula. kamera hakeret ettikçe ağaçlar hep kameradan tarafa bakar. yalnız bu şekilde gerçekçi bir 3 boyutlu derinlik kazanması zor.. ama sen bilgisayarı en kasmadan demişsin. kolay gelsin

2006-03-02 14:57:45

Cvp

iceman

Bunun en kolayı align uygulamandır.

2006-03-03 05:32:54

Cvp

drekon

> iceman : sanırım bu kamera hareketli olacak.

benim gördüğüm sunumlarda genelde öyle idi. ama kamera dönünce ağaçlar da dönüyor. garip bir görüntü oluyor.

2006-03-04 14:52:22

Cvp

oops

cevaplarınız icin herkese tesekkurler.cok yararlı oldu.ancak yine de camera bayagı yukseldiginde agac formları cameraya ön cepheden baktıgı icin biraz problem oluyor.onu da gecikmeli de olsa tekrar hedef tanımlayarak asıyorum.alkıma gelen ilk cozum yolu bu acıkcası.

2006-03-04 16:06:19