boleon problemi için yardım lütfen.
boleon problemi için yardım lütfen.
Mimari görselleme yaparken, Wall oluşturuyorum üzerinede birsürü pencere boşluğu açmam gerekiyor. Fakat ilk boleon
işleminden sonrakinlerde, açtığım boşlukların iç yüzeyleri uçuyor, yani planı boleon etmiş gibi oluyor. wall olmuyor artık. Sorunum çok büyük, acil yardım lütfen...
Cvp
duvarları wall yerine box yapmanı öneririm en başta,çalışırken rahat edersen hide falan.. wall denen olayın içi boş sanırım bildiğim kadarıyla bu yüzden yüzeyleri görünmüyor. dediğim gibi box yaparsan bu sorunu çözersin.
Cvp
tam nedenini anlayamadim ama acil ise gecici cözüm önerebilirim:
pencere boslugu olarak kullanacagin objelerden birine edit mesh uygula ve Attach´a bastiktan sonra diger bosluk olusturacak objelere tiklayarak secili objeye bagla. Böylece sonucta pencereler icin tek bir obje olusacak ve tek bir boolen islemi ile hepsini ayni anda duvardan cikarabileceksin..
umarim faydasi olur.. iyi calismalar...
Cvp
boolean uygulamadan önce wall objeni editable poly´e çevir. Sora boolean uygula. Ve tekrar editable poly. her booleandan sonra bunu yaparsan sanıyorum problemin çözülmüş olacaktır.
Kolay gelsin...
Cvp
box olarak çalışmayı daha önce denedim hem çok zaman kaybına neden oluyor hemde texture atamada diğer boxlarla uyum sorununu gidermek çok uğraşlı oluyor diğer önerileri hemen deniyorum. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Sağolun varolun hepinize kolay gelsin arkadaşlar...
Cvp
power boolean pluginini kullan
Cvp
Bak o sorun bendede olmuştu şunu dene bide.her çıkarma işlemi için tekrardan boolean komutunu denesene eyer olmuyorsa bence en güzeli boxda modelle bende öyle yapıyorum.daha güzel oluyor.kolay gelsin.
Cvp
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2xWkElg91.gif[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/EMtk8eK3u.gif[/img]
Sorunuzu ekran görüntüleri veya çalışma dosyanızla desteklemeniz şart!
Cvp
Arkadaşlar hepineze teşekkür ederim.
Cvp
[S46]