render sorunu
render sorunu
autocad le çizdiğim üç boyutlu modelleri maxde renderladığımda üçgen yüzeler ortaya çıkıyor.umarım anlatabilmişimdir.bu problemi nasıl çözebilirim.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
autocad 2004
max 5
Cvp
kaplamalardan sonra mı rastlıyorsun bu üçgen yüzeylere.
Cvp
evet kaplamaları yaptıktan sonra renderladığımda boxların har yüzeyi 2 üçgen olarak farklı yönlere doğru taralı gibi gözüküyor.
daha doğrusu boxın her yüzeyinde ve içinde köşegen çizgileri var ve bu çizgiler yüzeyleri ikiye bölüyor.acaba
benim yaptığımmı yanlış acaba yani autocadden max atılmıyomu.sistem olarak modellemeyidemi maxde yapmak lazım.
Cvp
3d model genel bir kavramdır. kağıt üzerinde hesaplayıp bi txt dosyasına kaydetsen bile her programa bi şekilde aktarırsın.
smooth problemi olabilir mi acaba? bi ekran görüntüsü alabilir miyiz acaba?
Cvp
ben problemimi anlatamadım.konuya hakim olmadığımdan fazla anlatamıyorum bi ekran görüntüsü koymaya çalışıyım o zaman net bi şekilde anlaşılacaktır[;)]
pek fazlada sizi sıkmam istemiyorum.ee tavlayı bilmeyenle tavla oynmak sıkıcıdır[x:)]
ilgilendiğiniz için saolun
Cvp
ben anladım mapping koordinatları yok bu yüzden uvw mapping uygularsan sorunun çözülür
Cvp
anladığım kadarıyla senin problemin smoot olmaması yüzeylerin. bunu çözmek için objeyi editable poly´ye çevir. poligon modunda smoot olmasını istediğin poligonları seç. sağdaki kayan listede en altta smooting groups sekmesini göreceksin. ordan smoot olmasını istediğin yüzeylere grup numarasını verirsen sorunun çözülür diye düşünüyorum.
Kolay Gelsin.
Cvp
sorunum uvw mappingmiş.yardımalrınız için teşekkür ederim.kolay gelsin.[;)]