deflectorde iç içe geçme problemi

deflectorde iç içe geçme problemi

jeffreyy

partiküllere shape atandığında ve deflektörden sekmesini sağladığımızda bazı objelerin deflektörün içine girmesini önlemenin bir yolu yokmudur? yapmak istediğim olay kapalı bir mekanda patlama oluyor etrafa saçılan parçalar duvarlardan sekiyor,(kapalı mekan tamamıyla bir deflektör) yalnız bazı parçalar duvarın içine giriyor bunu nasıl önleriz? (not: objelerin konumları ya da boyutlarıyla oynayamam.)

2005-12-31 09:25:14

Cvp

kill_the_artist

deflektörleri duvarın tam yüzeyine gelecek şekilde yerleştirirsen sorun ortadan kalkar.yani sorun deflektörün yüzeyin gerisinde kalmasından kaynaklanıyor.

2005-12-28 22:40:18

Cvp

jeffreyy

cevabın için sağol ama ben objenin kendisini deflector olarak kullanıyorum.

2005-12-29 08:29:45

Cvp

kalimba

Objenin bir kopyasını partiküllerin yarı çapı kadar partiküllere doğru yaklaştırmak yeteli olabilir. Ancak bu küresel objelerde başarılıdır. Partikül kaynağını örneğin çaydanlık seçerseniz o etkiyi alamazsınız. Benim anladığım kadarıyla partikül sisteminde üretilen objelerin merkezleri deflektöre çarptırılıyor. Bunları katı bir malzeme olarka gösterme reactor ile mümkün olaiblir. Reactor´e hakim olmadığım için nasıl yapabileceğin hakkında bir fikrim yok.

Kolay gelsin [S18]

2005-12-30 11:19:02

Cvp

jeffreyy

ah keşke reaktör partikülleri rigid body olarak tanısa [G2] yoksa tanıyor da ben mi bilmiyorum [G13] neyse sağol senin ve forumdaki herkesin yeni yıla sağlık neşe mutluluk ve bol 3d ile girmesini temenni ediyorum let´s go to the partyyy!! [G25]

2005-12-31 09:25:14