polygon düzeyinde katmanlama(layer)
polygon düzeyinde katmanlama(layer)
arkadaşlar şöyle bir sorunla karşı karşıyayım...
örneğin : bir bina yaptım,bu binanın iç kısmınıda modelledim,evet bir tek dış görünüş olarak değil,,iç görünüşünüde modelledim...
şimdi ben binanın tanıtımını işverene yapmak istiyorum fakat bu tanıtım yapılırken iş veren tanıtımı yaparken bana dediki şu çatı katını bir kaldır binanın içini bir görelim...velhasıl binanın çatı katını atadığım layer ile kapatıp binanın içini işverene gösterebilirim....ve fakat ben max´de çalışırken binanın iç duvarlarının katman olarak açık olması programı yavaşlatmakda haliyle beni hız olarakda yavaşlatmakda....
arkadaşlar diyeceğim şu,,bir editable poly nesnesinin polygon´unu,,,polygon düzeyinde layer´a atayabilirimiyim...
sonuçta ne elde edecem... binanın iç duvarlarını katmanlamış olacam.ve katmanı kapattığım zaman çalışma hızım artacak...eğer böyle bir şey veya bu soruya başka bir çözüm öneriniz varsa gerçekten öğrenmek isterim...
arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum...ilgilenip yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum.....
Cvp:polygon düzeyinde katmanlama(layer)
rahip_farya benim dünkü nick´imdi fakat nick´im dün bloke edildiği için bugün bu nick´le buradayım...kendi soruma uzun deneme yanılma işlemlerinden sonra yine kendim cevap buldum....
kendi sorumu kendim cevaplayım bari....
rahip_farya delete mesh modifierini kullanarak bir nevi iç yüzeyleri layer´a atamış gibi bir durum elde edebilirsin,,
şöyle ki;;delete mesh modifierini binanın iç yüzeyindeki tüm polygonlara uygularsın....delete mesh modifieri açıkken binanın iç duvarlara görünmez olur......
binanın iç duvarlarını görünür kılmak için deletemesh modifierini kaparsın,, binanın iç duvarları görünür olur...bu sayede polygon düzeyinde,polygonları tıpkı bir katmana atamışcasına yakın bir durum elde ederek,,çalışma hızını artırabilirsin...
kolay gelsin
Cvp:polygon düzeyinde katmanlama(layer)
katmana atmak istediğin poligonları seç sonra detach yap detach olan katmanlar ayrı bir nesne gibi davranacaktır böylece onları ayrı bir layer a atabilirsin ve istediğin zaman tekrar attach yapabilirsin...
Cvp:polygon düzeyinde katmanlama(layer)
çaylak merhaba söylediğin şey gayet mantıklı,,,
ilk önce detach yap layer´a ata,,,sonra layer´a ait tüm nesneleri seç ve attachla...
abi değişik bi çözüm gerçekten...sağolasın...
Cvp:polygon düzeyinde katmanlama(layer)
rica ederim:)
Cvp:polygon düzeyinde katmanlama(layer)
ScalpelMAX plugini kullan herşeyi slice edebiliyor:
-Engineering quality Realtime Slicing of any 3D Object
- Optimized Memory usage
- Advanced Texture Cut Correction (TCC), keeps mapping coordinates
- Auto-Slice feature (lets you create thousands of slices in one go)
- Automatic Spline Generator (used for NURBS Surface Reconstruction)
- Full Material ID Slice-Plane control (Top, Bottom, Remaining)
- Automatic cut Object Face selection (remainder, cut-away)
- Independent Slice-Plane UV Mapping control
- Special "Best Guess" Cap Feature to create Solid Objects
- Hierarchy Mesh Analyzer built in, detects holes in solid objects
Usually it´s a really complex task to create CAD vizualisations of great impact. If you have been in the visualization business long enough you know that it´s always a new challenge to display "dead" objects like a valve or pressure tank in its brightest colors, so that your customer can go ahead and sell it.