edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
Arkadaslar 3DS Max´te bir Box yarattığımda ve Viewport´dan Edged Faces´i seçtiğimde her polygon bir çizgiyle ortadan ikiye , yani iki adet face´e ayrılmış görünüyo. Ortadaki bu çapraz çizginin olmasını istemiyorum. Yarım saattir bakıyorum bulamadım. Yardım ederseniz sevinirim. Herkese iyi çalışmalar
Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
grafik mode direct3d kullanınca bu çizgi cıkıyor opengl de cıkmıyor fakat direct3d kullanırken maxın içinde o çizgiyi iptal etmenın yolu varmı bilemiyorum
Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
menu -> customize -> preferences -> viewport
configure driver seçeneğini seç.
use triangle strips kutusundaki işareti kaldır.
Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
Benimde ögrendigim iyi oldu :)
Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
bende ogrendim saolun.. :))))))))))))
Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
bişi diil;
eğer ekran kartınızın bilgilerinde seçtiğiniz direct 3d sürümüne tam destek verilmiyorsa opengl´yi seçmenizi tavsiye ederim. :) max arayüzü daha rahat çalışır. ayrıca aynı yerden texture ayarları yapabilirsiniz. eğer max arkaplanına resim atıp zoom yaptığınızda çok kasıyorsa burdan daha düşük texture size´lar seçip daha rahat çalışmasını sağlayabilirsiniz.
Cvp:edged faces modunda polygonları face´lere bölen çizgi
Çok saol! Uzun zamandır bakmıyodum ben açtığım konuya. WhiteCrow´un cevabı üzerine umudu kesmiştim : )