Reactor Cloth Sorunu ????
Reactor Cloth Sorunu ????
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/F39TWT2Ll.jpg[/img]
1. Soru :Yukarda gördüğünüz gibi bir sahne yaptım basitçe bir şekilde benim istediğim bir perde elde etmek. Reactor cloth ile planeyi cloth yaptım sonrada vertexleri seçerek boxlara ataçladım. Sonrada boxlara perdeyi sol baştaki box sabit diğer 3 boxu sol tarafa doğru hareket animasyonu verdim boxlar sola doğru ilerliyor sonrada simulasyonu hesaplattırdım cloth nesnesi sallanıyor ama vertexleri boxlara ataçladığım halde oradaki vertexler box ile hareket etmiyor yani istediğim sonucu alamıyorum istiyorumki ben o boxlar hareket ettiğinde oradaki ataçlamış olduğum vertexte onun ile hareket etsin istiyorum
2. Soru:Bu ataçlamış olduğum vertexlerle boxları hareket ettirmeyi başardık diyelim son olarakta orada duran trouslada cloth nesnesinin belirli bir yüksekliğinden nesneyi içine alarak sıkıştırıcam ve bu sıkıştırmak vede şekillenmesini sağlamak istiyorum.
Bu 2 soru kafama çok takıldı yardımcı olan herkeze şimdiden teşekkür ediyorum
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
Legolas
Soruna tam cevap olmayacak fakat. Reactor´un cloth özelliğini pek kurcalamadığım için "ClothFx" plugininde denedim ve başarılı oldu. Box yerine "dummy" kullandım.
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
valalhi cloth fx si bende kullanıyorum ama :) dummy oluyor box ta oluyor cloth de onu biliyorum ben reactörle elde etmek istiyorum ;)
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
ya arkadaşlar okadar zormu soru ya reactor kasan yokmu hiç şu soruya cevap vericek
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
Özkan, reactor hiç bilmem [G5]
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
bak bu iyi oldu siteye reactor dersi lazımmış demek. :D hadi bi koşu abiler ablalar :D[G24] yok mu bu garibanları sewindiren. hadi pamuk eller mouselere.
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
soruma hala cevap arıyorum bilen kimse yokmu yaa[G19][G19][G19][G19]
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
Legolas 1. maddede anlattığın herşeyi doğru olarak yaptıysan bir sorun olmaması gerekirdi. Ama ben yinede diğer arkadaşları da düşünerek kısaca anlatıyorum...
1.Sahneyi hazırladıktan sonra kutuları RBCollection a alıyoruz.
2.Perde ye reactor Cloth uyguluyoruz ve Avoid Self-Intersection kutucuğuna işaret koyuyoruz. Yoksa çok kötü sonuç alırız....
3.Plane nin segment sayısını artırıyoruz(iyi bir sonuç için en az 20x20 olsun). Kutulara bağlanacak vertex leri ayrı ayrı seçerek Attach to RigidBody butonuna tıklıyoruz(seçilen vertexler turuncu renk almalı). Ardından listede oluşan Attach to RgidiBody lere tek tek tıklayıp istenilen kutuları seçiyoruz.
4.Bütün kutuları seçip Properties ten Unyielding i seçiyoruz.
5.Ardından kutulara animasyon veriyoruz...
İşte Sonuç...
[img]http://img156.imageshack.us/img156/8651/perde2kz.jpg[/img]
Bu arada 2. madde ile uğraşmaktayım [:D]
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
valalhi saol bu dediklerini yapmnamıştım dur yapıyorum hemen
Cvp:Reactor Cloth Sorunu ????
pikselfx harikasın yaa benim tek sorunum properties ten :D Unyielding olayının yapmamammış bunu bilmiyordum 2. sorunum cevabı için sabırsızlıkla bekliyorum