skin wrap

skin wrap

3d-anim

max7 de yeni sunulan skin wrap hangi amaç için geliştirilmiş.
max7 pdf dosyasından baktığım kadarıyla ingilizcem az olmasından dolayı resimlerden lowmesh e high mesh ilşkilendirip deformasyonunu kopyalıyor gibi geldi.Bu na neden ihtiyaç duyulur anlayamadım.Sanki karakter üzerine giydirilen elbiseyi hareketlendirmek için gibi geldi bana ...
Sizler ne dersiniz...

2005-07-05 15:55:22

Cvp:skin wrap

Pulsar

Evet. Vücuda daha iyi yapışan yerleri skinwrap ile hareketlendirerek oralarda simülasyon yahut, flex gibi araşları kullanmıyorsun, ayrıca giysinin vertexleriini de skin işleminden geçirmen gerekmiyor. Sallanan yerlere de flex filan bir şey verip işin içinden çıkabiliyorsun.

2005-07-05 09:56:02

Cvp:skin wrap

kazmamurat

sadece o değil aslında, high poly bi objeye low poly bi kontroller obje atayıp, low poly deki deformasyonu high poly ye atama şeklinde bi mantık var. elbette ki ilk akla gelen hesaplanma süreleri zaman zaman zulüm olabilen kumaş simulasyonları, ancak bi vücut modelinin deformasyonlarında da kullanılabilecek bi şey. stahlberg in bacak deformasyonu tuto sunu hatırlayan var mıdır, işte o tuto da kullanılan maya tool larının benzerleri max 7 deki skin wrap ve skin morph..

stahlberg tuto su için;

http://www.androidblues.com/rigtut.html

2005-07-05 10:05:54

Cvp:skin wrap

Pulsar

Bakalım ya. Ben bak vücud için kullanılabileceğini daha önce aklıma getirmemiştim, çok yararlı olabilir aslında.

2005-07-05 15:55:19