Bir çember biçiminde hizalama
Bir çember biçiminde hizalama
Zero
Merhabalar.Max´te Bir modeli veya bir parçasını modelledikten sonra onu bir çemberin çevresine nasıl hizalayabilirim.Örneğin bir pervanenin kanadını düşünün bir kanadı modelleyip geri kalanları nasıl hizalandırabilirim.
2005-06-13 10:44:39
Re:Bir çember biçiminde hizalama
kalimba
Pervanenin pivot noktasını çemberin merkezine getir. Array (tool menüsünde olmalı) ile toplam dönme açısını 360° yap (Sağtarafına rotate kısmına. Normalde burası aktif değildir). Kopya sayısını istediğin sayıda gir. Array aracı 360° içerisinde, eşit aralıkta, istediğin kadar objeyi, pivot noktasına göre kopyayacaktır.
Kolay gelsin.
2005-06-13 10:23:44
Re:Bir çember biçiminde hizalama
Zero
Anladım Teşekkürler hocam...
2005-06-13 10:44:38