POLY EDGE
POLY EDGE
ARKADASLAR MODELİ OLUSTURDUKSAN SONRA GEREKSİS FASLADAN YÜSEYLERDEN KURTULARAK POLİGON SAYISINI DÜŞÜRMEK İÇİN BEN EDGELERİ SEÇİP REMOVE İLE GEREKLİ DÜSELTMELERİ YAPIYORUM ANCAK POLY DE EDGELERİ SİLDİĞİMİSDE VERTEXLER HALA YERİNDE DURUYOR BUNLARI NASIL SİLEBİLİRİM OTOMATİK Bİ YOL VAR MI...
VERTEX BELİRLEYİP SİLMEK HEM DAHA SAMAN ALICI HEM HATA İHTİMALİ YÜKSEK ONUN İCİN EDGE MODELİ RAHATLATMAK İÇİN UYGUN SECİM SEVİYESİ BENCE...
Re:POLY EDGE
MODIFY/OPTIMIZE ILE DENEYEBILIRSIN.
Re:POLY EDGE
vertexleri seç .. klavyeden geriye doğru silme tuşu ile sil. (backspace)
Re:POLY EDGE
eğer poligon gözükmeyen bir yerdeyse delete yap hepsinden kurtul.
Re:POLY EDGE
he birde convert to vertex seçeneği var mousun sağ tuşuna basınca çıkıyor. ilk önce vertexleri remove yap sonre edge remove yap.
Re:POLY EDGE
Modify dan MultiRes seçeneğine gelerek polygon sayısını % oranında azaltıp objende fazla yüzey bozmadan polygon azaltabilirsin... Umarım doğru anlamış yardımcı olmuşumdur.
Re:POLY EDGE
arkadaslar yardımlarınıs için tsk aderim ancak.........
edgeleri loop veya dgrow la seçerek remove ile sildikten sonra silinen edgelerin köşelerini teşkil eden vertexler halen kalıyor bu vertexleri tek tek secip remove ile silebiliyorus ancak bunları tek tek secmek oldukca sahmetli, yapmak istediğim herhengi bir edge ile bağlantısı olmayan vertexleri toplu halde secebilecek veya silebilecek bir yöntem varmı bunu öğrenmek istiyorum...............
Re:POLY EDGE
varsa bende yararlanırım şahsen hehe...
Re:POLY EDGE
ARKADASLAR SORUMU SÖYLE DEĞİSTİRMEK İSTİYORUM........
EDGE SECİM SEVİYESİNDEYKEN İSTEDİĞİMİS EDGLERİ SECİP VERTEX SECİM SEVİYESİNE GECTİĞİMİSDE DAHA ÖNCE SECTİĞİMİS EDGELER ÜSERİNDEKİ VERTEXLERİN SEÇİLİ KALMASINI NASIL SAĞLARIS!?
Re:POLY EDGE
seçili edge lere sağ tıklayınca çıkan menüde öyle bir seçenek var. "Convert to vertex" veya "convert to face"