cs de sabit hareket
cs de sabit hareket
Character studio da uyguladığım bir bip dosyasını mesela
bi koşu hareketini diyelim karakterin olduğu yerde sabit yapmasını istiyorum.
yani yerinde sayacak. koşma hareketi var ancak bu olduğu yerde olacak.
tabi bunu bi tek koşma hareketinde değil bir çok harekette yapmak istediğim için manuel değil de otomatik olarak bunu
nasıl yapabilrim. Daha da önemlisi cs de bunu yapabilir miyim?
Re:cs de sabit hareket
Güzel bir soru gerçekten. Araştırmak gerekiyor. Yol almadan karakteri koşuyor gibi göstermek nasıl olacak acaba. Kamerayı karakterle beraber taşımak iş görür mü? Arkada mekan varsa bu da zor olacaktır.
Re:cs de sabit hareket
merkezdeki bip01 objesinin keylerini silersen olur belki
Re:cs de sabit hareket
Cs ayarlarında bir düğme var. hareket ne olursa olsun yerinde saymasını sağlıyor. "in place mode" gibi bir adı vardı.
Re:cs de sabit hareket
Character öğrenirken yaptığım ilk animasyon.
Zor gibi görünüyor ama çok basit.Adım attırıp atacağı adımları
üst üste düzgün bir şekilde yerleştirirsen aynen yerinde sayar.
Önemli olan ne hareketi yaptıracağın örneğin banttamı yürüyecek,stepmi yapacak ona göre adımların alçak yüksek oluşunu ayarlamalısın.
Re:cs de sabit hareket
amacımı anlatayım o zaman sorumun daha iyi anlaşılmasını sağlayabilirim heralde.
burda yapacağım hareket ve model bi oyunun içine aktarılacak.
programcı arkadaş vereceğim hareketleri oyun içinde istediği yerde serbestçe kullanmak istiyor.
hareketlerin bu sebepten olduğu yerde yapılması gerekiyor (niye demeyin o öyle istiyor, problemimiz o değil :) )
manuel olarak yerinde koşma hareketini falan yaptım zaten ama benim istediğim bir sürü hareket olduğu için,
elimdeki bip dosyalarını hızlı bir şekilde otomatik olarak aktarmak istiyorum.
drekon: o düğme sadece bipedi ekrana ortalıyor. istediğim şey değil.
codie: ilk aklıma gelen oydu ancak çok bolzumalar oluyor.
mecburen herşeyi manuel yapacam galiba
Re:cs de sabit hareket
hayır ... o işi yapan bir düğme var. max oyunlara model hazırlamakta kullanıldığı için adamlar bunu çok önceden tasarlamış zaten.
o düğmeye bastıktan sonra animasyonu izledin mi. ???
karakter ekranın tam ortasına sabitlenir ve animasyon orada oynar. sıfır noktasına gitmesi daha uygun çünkü o programcı arkadaşın da karakteri kullanırken tam sıfırda olmazı gerekir.