boolean uygulaması
boolean uygulaması
arkadaşlar slm
sphere nesnesine boolean uyguladığımda uçlar açık kalıyor.
uçların açık kalmaması için neler yapılabilir
yardım lütfen
Re:boolean uygulaması
BOOLEAN ISLEMINDE BAZI AKSAKLIKLAR OLUR.BEN BOOLEAN YAPACAGIM NESNELERI ONCE MESH HALINE CEVIRIP SONRA BOOLEAN YAPIYORUM.UMARIM SORUYU DOGRU ANLAMISIMDIR.
Re:boolean uygulaması
boolean uygulana cisimlerin segment sayıları yüksek olması daha iyi sonuçlar verir.
senin birinci cisim sphere .. peki ikincisi nedir.
Re:boolean uygulaması
her sorunu kısa yoldan çözmek düşüncesi yerine bazı işlmelerin ardından neler yapılabilir diye düşünmek daha iyidir. 3dtota.com da fixing boolean adlı ders en basit giriş seviyesi altında bulunmaktadır.(boolean onarma) boolean işleminde ne bir bug ne bir sorun vardır. belli başlı sebeplerde ikincil işlemler gerekebilir. ve bu soruyu detaylı olarak açıkladığım en az 3 konu başlığı hatırlıyorum tr3d de.
Re:boolean uygulaması
ikincisi normal bir box
umarım çözülür
saygılar
Re:boolean uygulaması
3dsmax boelan da sınıfta kalır.
Re:boolean uygulaması
şuraya bir resim yollasaydın çok daha kolay yardımcı olabilirdik. görmeden anlamak zor.
Re:boolean uygulaması
Pek bilgi vermeden sormuşsunuz ama anladığım kadarıyla, boolean işleminde cut seçeneğini işaretlemişsinizdir. Cut uçları açık bırakan seçeneklere sahiptir. siz çıkarma işlemi yapıyor ve açık uç istemiyorsanız subtaction a-b ya da subtraction b-a seçmeliydiniz.
uçları kapatmak da mümkün ayrıca, cap holes diye bir modifier var...
Re:boolean uygulaması
ayfel ´e katılıyorum. Ekran görüntüsü ile desteklenmeyen, normalde olması gerek bir sorun her şey olabilir. Boolean çok basit bir mantıkla çalışan bir sistem. Olmuyorsa demekki uygulamada bi hata var demektir. Kesinlikle ekran görüntüsü...
Re:boolean uygulaması
hiç uğraşma bence powerboolean adında bir plugin var. onu kullan. max deki bu boolean sorununa çözüm getirmek için yazılmış. oldukça başarılı. boolean optimize özelliği ile boolean sonrası poligon sayısını minimuma düşürüyor.