animasyon hakkında
animasyon hakkında
kısaca anlatıyım yürüyen bir adam animasyonu yaptığımızı farzedelim
adamın ayaklarının yürüdüğü kaldırımın icine girmesini nasıl engelleriz,
yada şöle söliyim bir nesnenin baska bir nesne icine girmesini nasıl engelleriz.(nesneler animasyona tabi olabilir.)umarım sorudan birsey anlarsınız...
[G7]
Re:animasyon hakkında
sorun tam açık değil eğer yürüyen biri varsa ve bunu biped ile mi yoksa bones ile mi yaptığın önemli çünkü ikisininde yolu farklı...iç içe geçmiş nesnelerden bahsetmişsin onun da yolu farklı ilk önce sorunu tam olarak yazarsan sevinirim ayrıca yürüyen birini söylüyorsan sistemini de belirtmende fayda var
Re:animasyon hakkında
bones kullandım.
Re:animasyon hakkında
bone kullandıysan bunu keylerle ayarlayacaksın.
Re:animasyon hakkında
biraz acarmısın nasıl yani track wievden mi! daha basit bir yol yokmu
ne bileyim deflactor v.s gibi bisey(pek bilgim yok ama particle larda kullanılan yontemlerle yada reactorle bu is olamaz mı)
Re:animasyon hakkında
Bones de set key parametresini kullanıp atılan adımları kaydetmen gerekiyo
Re:animasyon hakkında
trackview en kolay yoludur benim bildiğim reaktor düşme çarpma veya aslı kalma gibi noktalarda kullanılır. yani reacktor yürürken keyleri atayacağın için hesaplamalarda gene kaylerin koordinatları geçerli olur, dolayısıyla eğer nesnenin içine geçiyorsa gene geçme yaşarsın.
trackwiev den bone´nin z parametresini sürekli aynı değer olarak girersen bence çok daha hızlı çözüme ulaşırsın.
Re:animasyon hakkında
sanırım track wiev le halledicem,herkese tesekkur
Re:animasyon hakkında
AYAKLARI KEY FRAME İLE HARKET ETTİRİCEN AMA BONE İLE YAPTİĞIN KİMEMATİK HI İNVERS KİNEMATİK OLMALI VE BU DURUMDA BONE´YE YAPIŞAN SARI ARTI(+) İŞARETİ İLE AYAKLARI İSTEDİĞİN GİBİ HAREKET ETTİREBİLİRSİN.ASLINDA BU ANLATILACAK GİBİ DEĞİL BENCE TUTORİAL ARAŞTIR BOLCA ÖRNEK VAR VE RESİMLERLE DE ANLAŞILIYOR. CHARACTER STUDİO YU NEDEN KULLANMIYORSUN ...