volumelight ve ping pong sorum..
volumelight ve ping pong sorum..
1) arkadaşlar volumelight ışığın katı cisimlerin içinden geçmelerini önlemek için ne yapmalıyım?
2) diğer sorum da animasyonla ilgili;
bir nesneye verdiğim harekete "curve out of ranges" dan "ping pong" etkisi veriyorum. Ama bu hareketi belirli bekleme süreleri ile yapılmasını nasıl sağlayabilirim?
Mesela bir nesne önce ileri gidecek 50 frame bekleyecek hareketin tam tersini yapacak ve bu işlemi örneğin sadece 3 kez yapacak.
Re:volumelight ve ping pong sorum..
hadi ama o kadar zor olmamalı..
Re:Re:volumelight ve ping pong sorum..
[quote=10604]hadi ama o kadar zor olmamalı..[/quote]
1- Işığın gölgesi açık olmalı
2- 3 kere hareket edecekse hareketi üç kere kopyala. Loopta böyle bir ayar yok bildiğim kadarıyla.
Kolay gelsin
Re:volumelight ve ping pong sorum..
ışık için sağol kalimba,
Diğer soruyu sormamın nedeni ise bolca keyden oluşan bir hareketin aynen tersini yapmak maksadıyla. Çünkü hareket çok karmaşık olduğundan mekanizmanın tersden çalışması için bütün o karmaşık keyleri kopyalayıp invert etmem gerekiyor. Sorduğumu yapabilirsem büyük bir zorluktan kurtulmuş olucam.
Re:volumelight ve ping pong sorum..
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/7v11OzSSv.gif[/img]
Versiyon: 5.0
Kaynak : -
Kolay gelsin.
Re:volumelight ve ping pong sorum..
Kalimba Constant´ a kadar herşey ok. ama constant ı bir türlü ekleyemedim.
3. looptan sonra eğriler kesik çizikli olduğundan "curve out of ranges" butonu aktif olmuyor.
Nasıl yapabilirim?
Re:volumelight ve ping pong sorum..
Bi yanlışlık yapıyorsun. Test etmeden göndermem merak etme. Ping Pong seçtiğin yerden Constant seçeceksin bu kadar basit.
Kolay gelsin.
Re:volumelight ve ping pong sorum..
Constant ın altındaki iki butona da bastığımdan olmuyormuş.
Bu sayede track view utulities menüsündeki diğer opsiyonları da deneme şansı buldum..
Teşşkr ederim.
[G21]