Olması gereken bir yüzey yokmuş gibi

Olması gereken bir yüzey yokmuş gibi

oozylmz

Arkadaşlar bir cismi diğerinden çıkardığımda kesilen yüzey sanki hiç yokmuş gibi davranıyor ve render yaptığımda bu bölge gözükmüyor force 2 sided render yapıyorum. Flex, HSDS, Lattice´ yi önermeyin çünkü denedim faydası yok lütfen farklı bir yol bilen varsa yardım edin. Şimdiden herkese çok teşekkür ediyorum

2005-05-22 11:27:19

Re:Olması gereken bir yüzey yokmuş gibi

drekon

boolean dan bahsediyorsun sanırım. segment sayılarının düşük oolması sebebi ile olmuş olabilir. modelin bir resmini koysaydın daha açıklayıcı olurdu. bu şekilde yorum yapmak zor.

2005-05-20 18:41:36

Re:Olması gereken bir yüzey yokmuş gibi

oozylmz

drekon segment sayıları aslında olabildiğince yüksekti segment olabileceğini zannetmiyorum

2005-05-21 09:35:35

Re:Olması gereken bir yüzey yokmuş gibi

kalimba

Boolean böyle bir sonuç yaratmaz (boolean uyguladığında şüpheli zaten bunu belirtmemişsin çünkü). Çıkarılan ile çıkan objelerinde bir problem olmalı. Ekran görüntüsü atsan hemen cevabını alacasın.
Flex, HSDS, Lattice hiç alakasız şeyler.

Kolay gelsin

2005-05-21 09:49:47

Re:Olması gereken bir yüzey yokmuş gibi

CoDiE

cap holes modifierı yanlış yazmadıysam. 2 side ile gölge alıyorsan arkasında yüzey var demektir. ön tarafına capholes ile yüzey oluşturabilirsin.

2005-05-22 11:27:19