insan yüzü kaplama

insan yüzü kaplama

teknocad

Slm. Hemen soruma geçeyim. max de modellenen insan yüzlerine nasıl malzeme atanıyor. mesela bir map hazırladınız ve yüz için kaşları bu kaplamada çizdiniz. ancak atadığınızde kaşlar tam istediğiniz yerde durmuyor. bunu tek kare resim için düşünmeyin çünkü tek kare rendır da kaşları photoshopda yapabilirsiniz ama bir animasyon olarak düşünürseniz bu kaşları modele oturtmanız gerekir. İnşallah derdimi anlatabilmişimdir. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

2005-05-18 17:37:53

Re:insan yüzü kaplama

Pulsar

www.cuneytozdas.com

Buradan taxporter pluginini kullandığun sürüme göre indirerek başlayabilirsin. Adeta standart bir araç konumundadır, olmazsa olmazdır belki de.
Ama eğer uğraşamam diyorsan unwrap uvw modifieri ile de halledebilirsin ama daha zor olur.

2005-05-12 15:04:10

Re:insan yüzü kaplama

nihanaladag

texporter´ı kullandım. Ancak elinizdeki fotoğrafı, kaplamada kullanma konusunda pek tatmin olmadım. Resimdeki burun deliği, göz çukurları gibi ayrıntıları daha iyi oturtabileceğimiz bir plugin var mı? texporter ile yapılıyor da ben mi başaramıyorum? selamlar...

2005-05-18 17:29:47

Re:insan yüzü kaplama

kazmamurat

benim tavsiyem kaplamanızı hazırladıktan sonra unwrap uvw yi kullanmanız ve modelinizi resme oturtmanızdır. sadece uvw modifier iyla muhtemelen silindirik olarak açtığınız uvw koordinatlarında yer yer bozulmalar olabilir, özellikle kulak ve burunun bi kaç bölümünde sıkıntı yaşayabilirsiniz. onun için unwrap uvw iyidir, karışık görünse de kullanımı oldukça rahattır..

2005-05-18 17:37:53